بازم واسه خندوندن

khande اس ام اس جدید و جملات خنده دار مرداد 92

تو زندگی یه دردهایی هست که فقط با خوابیدن جلوی کولر خوب میشه ! :

 

D

::

KIKI&TITI0014

 

 

ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﺩﻭﺭﺍﻥ

 

ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﯾﻪ ﻣﮕﺲ ﻣﯿﮕﺮﻓﺘﻢ ﺑﻬﺶ

 

ﻧﺦ ﻣﯽ ﺑﺴﺘﻢ ﺑﻌﺪ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﻣﯿﮕﺮﻓﺘﻢ

 

ﺑﺎﻟﻬﺎﺷﻮ ﻣﯿﮑﻨﺪﻡ ﻣﯿﺒﺴﺘﻤﺶ ﺍﻭﻥ ﺳﺮ ﻧﺦ, ﺑﻌﺪ ﻣﮕﺲ

 

ﺳﺎﻟﻤﻪ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﺑﮑﺴﻞ

 

ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻣﯿﺒﺮﺩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ |:

 

ﻻﻣﺼﺐ ﺻﺤﻨﻪ ﯼ ﭘﺮﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﺑﻮﺩ

KIKI&TITI0014


يک بسته کامل قرص پشه کش تو اتاقم دود کردم


طوري که اجسام اتاقم از فاصه ?? سانتي متري قابل رويت نيستن


بازم اين پشه ه مياد کنار گوشم صداي هيليکپتِر درمياره


ياد بروس ويليس تو جان سخت افتادم!

KIKI&TITI0014

 

 

 

 

 

اولین شکست عشقیمو زمانی خوردم که



در فریزرو باز کردم و قالب بستنی شکلاتیو دیدم و خر کیف



شدم ولی وقتی بازش کردم توش پیاز سرخ کرده فریز شده بود !!

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت19:30---28 مرداد 1392

پاسخ:ممنون مخلصم دربست


شهرزاد
ساعت17:20---28 مرداد 1392
گفتم بهت سر بزنم باز نشم رفیق نیمه راه!!!

ولی خدا وکیلی چند بار باید به اون داغ دیدن ها دچار شد؟!!!واقعا چند بار؟؟!!!!!
پاسخ:اصن وقت نکردم یه چندتا مطلب بریزم نه بابا این چه حرفیه این داغ دیدن خیلی سخته


شهرزاد
ساعت21:59---27 مرداد 1392
اون یکی مونده به آخری رو نمی دونم چرا همه ی دوستام بهم میگن!!!نمی دونم چرا ها!!!

فقط یه چند باری تو جمع ضایعشون کرده بودم همین!!!!
پاسخ:حق دارن به خدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،

تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392 | 20:18 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.